Luottamus takaisin
Voinko saada luottamusta kun olen jäänyt monesti kiinni toisen miehen kanssa vietetyistä öistä??
Paljon öitä joista en ole jäänyt tai ei ainakaan ole sanonut.. Luulen että tietää enemmän
N34 jolla ei omaatuntoa
Kommentit (5)
Ei oikein vaikuta vilpittömältä aloitukselta, mutta vastataan huvin vuoksi...
Miksi aloituksen tilanteessa oleva ihminen haluaisi saada luottamuksen takaisin? Kai se olisi myös hänelle itselleen selvää, ettei ole aikomusta eikä ainakaan kykyä olla uskollinen.
Onhan niitä nykyään monenlaisia suhdemuotoja jotka mahdollistavat öiden viettämisen salailematta missä haluaa. Suosittelisin sellaista.
Kuulostaa sadistiselta. Uskottomuuden avulla voi nauttia toisen kärsimyksestä, kun tämä koettaa luottaa ja samalla tietää kuitenkin, että voi salassa tehdä asioita.
Krooniset pettäjät ovat tämän lajin sadisteja ja heidän puolisonsa masokisteja. Sadisti ei parane, masokisti voi seuraavassa suhteessaan onnistua hyvin ja olla onnellinen.
Saa nautitoa kun tuntee olevansa tärkeä kahdelle.
Miten joku pystyy tällaiseen. Itse et varmasti hyväksyisi kumppaniltasi samaa.
N36
Tuollainen ei olisi edes minun ystävä
Et voi, eikä pidäkään saada