Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä hyvinvointivaltio ajettiin alas jo kauan sitten palkkatukineen sun muine höpölöpöineen

Vierailija
22.06.2026 |

Jo ysärillä työkkärin täti kertoi, että hänet oli tukityöllistetty joiksikin kuukausiksi virkaansa. Hän sanoi että sen jälkeen odotti vain kotona oleilu ja sammaloituminen. Hänen toisessa jalassaan oli jokin tukiviritys, oli loukannut sen onnettomuudessa. Tämä ei vaikuttanut senhetkiseen työhön, mutta sai silti alennettua palkkaa.

 

Kyllä silloin jo osattiin. 

 

"Ota tai jätä".

 

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi