Lue keskustelun säännöt.
Tämä hyvinvointivaltio ajettiin alas jo kauan sitten palkkatukineen sun muine höpölöpöineen
22.06.2026 |
Jo ysärillä työkkärin täti kertoi, että hänet oli tukityöllistetty joiksikin kuukausiksi virkaansa. Hän sanoi että sen jälkeen odotti vain kotona oleilu ja sammaloituminen. Hänen toisessa jalassaan oli jokin tukiviritys, oli loukannut sen onnettomuudessa. Tämä ei vaikuttanut senhetkiseen työhön, mutta sai silti alennettua palkkaa.
Kyllä silloin jo osattiin.
"Ota tai jätä".
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla