Lue keskustelun säännöt.
Pidetty sössötys
22.06.2026 |
Olen yhdessä melko isossa, maailmalla jättimäisessä firmassa, prideä tungetaan kanavia pitkin, ei kyllä henkok tuputeta, mutta vähän ihmettelen.
En usko, että iso omistaja on mikään prideheppu, päinvastoin, en toki varma vi oll?..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla