Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä lauseella murran jään Tinder-keskustelussa naisen kanssa, kantsii kokeilla!

Vierailija
22.06.2026 |

Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma kaatui jo ensimmäiseen samaan joten älä puhu paskaa.

Vierailija
2/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä testi. Jos vastassa on tosikko, niin ei lämpene tietenkään. Suuri joukko varmasti jättää vastaamatta. Jos taas kohdalle osuu rempseä ja helposti lähestyttävä nainen, niin keskustelu lähtee tuosta soljumaan ilman turhaa älyllistä pingottamista. Sellaisen seurassa tulee olemaan mukavaa treffeilläkin, toisin kuin akateemisen änkyrän kanssa. Eli rennosti omana itsenä vaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun murrat jään. Avautumisesi jälkeen kuka muu tahansa kelpaa.

Vierailija
4/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kehtoo savoolaine kutjake vaivautuu! Kaikki työ ootta piellysmiehiä.

Vierailija
5/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä testi. Jos vastassa on tosikko, niin ei lämpene tietenkään. Suuri joukko varmasti jättää vastaamatta. Jos taas kohdalle osuu rempseä ja helposti lähestyttävä nainen, niin keskustelu lähtee tuosta soljumaan ilman turhaa älyllistä pingottamista. Sellaisen seurassa tulee olemaan mukavaa treffeilläkin, toisin kuin akateemisen änkyrän kanssa. Eli rennosti omana itsenä vaan! 

Huomaa heti, että on matalakoulutettu juntti äänessä, kun pitää päästä akateemisia haukkumaan 😉.

Vierailija
6/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jos olet komea. Tai silloin toimii oikeastaan mikä avaus tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä kehtoo savoolaine kutjake vaivautuu! Kaikki työ ootta piellysmiehiä.

Mitähän siansaksaa tuokin oli olevinaan.... Ei ainakaan savoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi