FIFA World Cup PILATTU
Turhia pellematseja (ketä esim kiinnostaa joku AUT-QAT tyylinen pelleily noiden maiden ulkopuolella😂)
ja nesteytystauot ynnä 10min lisäajat täyttä pashaaa...
Kommentit (8)
Joo ja hinttarikengät kaikilla jalassa.
Kyllä. Aivan roska matseja paljon!!! Toivotaan, että palaavat entiseen tännfiaskon jälkeen
Ja Euroopan joukkueet N E E K E R Ö I T Y
Vierailija kirjoitti:
Joo ja hinttarikengät kaikilla jalassa.
Hienoja kenkiä. Ei kaikki on mustavalkoisia suomalaisia
Vähä tää on tylsä laji verrattuna jääkiekkoon
Mikä ongelma? Ei sun tarvitse katsoa niitä matseja. En myöskään ymmärrä mikä ongelma juomataukojen kanssa on. Se vain lisää pelin tasoa, kun on mahdollisuus muuttaa taktiikoita ja lepuuttaa pelaajia hetki.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Ei sun tarvitse katsoa niitä matseja. En myöskään ymmärrä mikä ongelma juomataukojen kanssa on. Se vain lisää pelin tasoa, kun on mahdollisuus muuttaa taktiikoita ja lepuuttaa pelaajia hetki.
Se tauottaminen nimenomaan laskee ennen niin hienon pelin tasoa.
Siis mainostauot..