Muita jotka käyvät lääkärissä toisessa EU-maassa,vaikka asutte Suomessa
Nopeasti hoitoon,eikä maksa mitään,koska lähettävät laskun Suomeen.
Kommentit (6)
Kyllä käyn koska hoito on parempaa ja ilmaista.
Pitää olla EU "kelakortti"
Eurooppalainen sairaanhoitokortti:
Saat eurooppalaisella sairaanhoitokortilla lääketieteellisesti välttämätöntä hoitoa, kun oleskelet toisessa EU- tai Eta-maassa, Isossa-Britanniassa tai Sveitsissä tilapäisesti. Kortti käy julkisessa terveydenhuollossa tai paikoissa, jotka ovat tehneet sopimuksen julkisen terveydenhuollon kanssa.
Kyllä käyn!Samaan reissuun kun yhdistää ostoksia,ravintolakäyntejä ja itsensä hemmottelua,niin säästää pitkän pennin!
Älkää nyt vahingossakaan kertoko, missä maassa käytte
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt vahingossakaan kertoko, missä maassa käytte
Stadilaiselle Viro, turkulaiselle Ruotsi,toki jos löytää halvat lennot niin ihan missä EU maassa tahansa: aina ilmaista.
Vahva veikkaus on, että muissa EU-maissa saa julkisella parempaa hoitoa.
Eräs vanhempi tuttuni sai jonkin sairaskohtauksen Italiassa ja hänet tutkittiin niin perusteellisesti julkisessa hoidossa, että suomalainen lääkäri päivitteli nähtyään potilaskirjaukset ja dokumentit, kuinka tarkkaan kaikki oli tutkittu ja syynätty. Kommentoi, että Suomessa ei todellakaan olisi tutkittu näin perusteellisesti.