Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen suurin ilmastoteko

Vierailija
22.06.2026 |

Olisi se että lihavat lopettaisi sen matkustelun ulkomaille lentäen. Ensin aiheutetaan tuskaa muille kun haisevat pahalle, sitten kohteeassa on liian kuuma. Ei todellakaan suosita paikallista kulttuuria tms. vaan roskaruokaa jota ylikulutetaan. Oikeesti pysykää kotona ja lihokaa rauhassa siellä, todella raivostuttavaa kun läskit kitisee ja löyhkää. Ja mitä järkeä matkustaa, kun ei se kunto kestä kuitenkaan mitään lämpöä!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme