Lue keskustelun säännöt.
Queer-meininki, olen tullut päätökseen että se oli vapaampaa ysärillä kun silloin meno ei ollut kahlittu poliittiseksi vaikuttamisliikkeeksi
22.06.2026 |
Alakulttuurin aikakautena meno siis oli vapaampaa. Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (5)
Samaa mieltä, nykyään tämä Pride touhu on pelkkää ideologian tuputusta ja politiikkaa. Olen aina hyväksynyt kaikki homot sun muut, mutta kun niitä tuputetaan naamalle Priden muodossa, on alkanut toden teolla ärsyttämään.
Nainen 56 vuotta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta nykyistä friikkisirkustelua en ymmärrä. Mielestäni ne ovat kaksi ihan eri asiaa.
T. Hetero joka hyväksyy queerit jos menevät takaisin kaappiin ja sulkevat oven perässään.
Aivan samaa mieltä! Ysäri tuntui vapaammalta monessa mielessä.
T. Vanha homo
Homo oli silloin yleinen haukkumanimi.