Nyt OrpoPurra suunnittelee matkailuveroa kunnille majoituspalveluihin, ei oo totta
Uusi laki antaisi kunnille mahdollisuuden ottaa käyttöön vero, joka kohdistuisi kunnan alueella tapahtuvaan vastikkeelliseen majoittamiseen. Matkailijavero olisi kunnille vapaaehtoinen, ja veron tuotto tilitettäisiin sen keränneelle kunnalle. Valtiovarainministeriö pyytää lausuntoja ehdotuksesta hallituksen esitykseksi.
Ymmärrän maahantuloveron ulkomaisille turisteille, mutta nyt on tarkoitus nostaa kotimaan matkailun hintaa. Aivan uskomatonta suomalaisten ryöstämistä, kun alv:t on nostettu yleinen alv EU:n toisiksi korkeimmaksi 25,5%:iin, ruoka maksaa maltaita, kivennäisvesille ja yrttiteelle on asetettu "sokeriverot", terveydenhuollon asiakasmaksut nousevat jopa tuplaksi Marinin kauteen verrattuna ja kokonaan uusia terveyteen ja kuolemaan liittyviä maksuja tulee jne. jne. Mitä vielä?!