Lue keskustelun säännöt.
Osaatko kaunokirjoitusta?
22.06.2026 |
En tarkoita mitään galligrafiaa, mutta kaunista käsialaa ilman pölkkykirjaimia
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEn tarkoita mitään galligrafiaa, mutta kaunista käsialaa ilman pölkkykirjaimia
Kyllä, mutta on vuosien aikana muuttunut ensin tyyppikirjoitukseksi ja sitten pölkkykirjaimiksi, mutta osaan vielä esim. koukeroiset isot kirjaimet kaunolla oikein hyvin.