Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän sisälämpötilanne on?

Vierailija
22.06.2026 |

Meillä näyttää 22 astetta sisällä, 16 ulkona. Viilennys päällä... aurinko porottaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät talvet 21 astetta. 

Vierailija
2/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon vai asunnon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona 21-22, mökillä 21-24. Viilennykset päällä molemmissa, mutta mökin yläkerta kuumenee katon kautta herkästi, pumppu (alakerrassa) ei oikein yllä sinne. Mökin aitassa on tällä hetkellä vain 21 astetta mutta päivän mittaan noussee 27-28 asteeseen. 

Vierailija
4/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin 37 astetta. Muutenhan mä olisin kuollut.

Vierailija
5/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt 22 astetta. Ei ole vielä tarvinnut tänä kesänä ottaa ilmastointilaitetta käyttöön.

Vierailija
6/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälämpö mitataan pyllynreiästä

-tohtori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

23,7 näyttää nyt. Ikkuna ja parvekkeen ovi on auki eikä aurinko paista nyt suoraan asuntoon. Viileää on.

Vierailija
8/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

38,5'C

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20 

Vierailija
10/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä olen, sisällä mökissä aina 21 astetta ilmalämpöpumpun ansiosta. Paitsi tietty sähkökatkon aikana. Silloin täytyy lämmittää puulla, jos sattuu olemaan talvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, farkut ja huppari päällä ja on ihan ok olo. 

Vierailija
12/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa 23,9c (ikkunat auki), alhaalla 21,1c terassin ovi auki. 

 

Tulin eilen kotiin juhannuksen vietosta ja yläkerrassa oli 25,4c joten nukuin ikkuna auki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

24c kesät ja talvet. Sellainen hyvä lämpötila että voi commandona vetää.

Ainoa et jos pitempi hellejakso iskee ja sit saattaa nousta jopa yli 30c koska vanha talo mut sitten vietetään aikaa kylpyammeessa ja nukutaan parvekkeella.

Vierailija
14/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38,5'C

vanhuksia ja heikompia ihmisiä alkaa kuolemaan kun ylitetään 35C. Lisätään vielä korkea kosteusprosentti ettei keho pysty viilentymään ja ainekset on kasassa aikaiselle lusikan nurkkaan heittämiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

36,6C.

Vierailija
16/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Zombeja? Jotkut teistä on. Osalla mammoista taas normaali sisälämpötila. 

Vierailija
17/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökissä +21, ulkona +24, tuuli on yllättävän vilakka, siis ulkona, ei sisällä.

Vierailija
18/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 astetta kerrostalossa, ikkunat auki. mukavan viileää, ei tarvitse viilennyslaitetta.

Vierailija
19/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittari sanoo 24,8 mutta ei tunnu läheskään niin lämpimältä. Myöhemmin päivällä, kun aurinko alkaa täydeltä terältä paistaa olohuoneeseen, tuntuu kuumemmalta, mutta verhot ovat kiinni eikä silloinkaan tänne paistu. Tämän rivitalon suunta pohjoinen-etelä on huomattavasti parempi kuin entisen asuntomme itä-länsisuunta kerrostalon kolmannessa kerroksessa. Täällä ei ole läheskään niin kuumaa kesäisin, mikä on huomattava helpotus. 

Vierailija
20/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

23,1 varjon puolella, 24 auringon. Ulkona 19,3. Ei viilennystä. Tuuletusikkunat auki varjossa, auringon puolella verhot kiinni. Ilma vaihtuu painovoimaisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan