Lue keskustelun säännöt.
Ollaanko me kaikki samaa mieltä siitä, että Trump on helppoheikki ja Putin häikäilemätön murhaaja? Maailma hyvissä käsissä
22.06.2026 |
Ollaan me. Mistä näitä "neroja" löytyy isojen maiden johtoon, huh, huh.
Kommentit (3)
Tyhmilläkin on äänioikeus ja ihmiset kaipaavat vahvoja johtajia jotka luotsaavat valtiolaivan vahvoin ottein, ilman epäröintiä, itsevarmoina valtiaina, suoraan ja täysillä päin kalliota. Paviaanien oma vika koska pitävät narsismia ja psykopatiaa hyvinä johtajan ominaisuuksina.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suuri paradoksi on, että Xi vaikuttaa tuossa joukossa järkevältä tolkun mieheltä, vaikka komentaa omaa kansaansa kuin orjia.
AP lienee ja se on tärkeintä