Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko me kaikki samaa mieltä siitä, että Trump on helppoheikki ja Putin häikäilemätön murhaaja? Maailma hyvissä käsissä

Vierailija
22.06.2026 |

Ollaan me. Mistä näitä "neroja" löytyy isojen maiden johtoon, huh, huh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lienee ja se on tärkeintä

Vierailija
2/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmilläkin on äänioikeus ja ihmiset kaipaavat vahvoja johtajia jotka luotsaavat valtiolaivan vahvoin ottein, ilman epäröintiä, itsevarmoina valtiaina, suoraan ja täysillä päin kalliota. Paviaanien oma vika koska pitävät narsismia ja psykopatiaa hyvinä johtajan ominaisuuksina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri paradoksi on, että Xi vaikuttaa tuossa joukossa järkevältä tolkun mieheltä, vaikka komentaa omaa kansaansa kuin orjia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän