Lue keskustelun säännöt.
Niin onnellinen että sain kokonaiseksi vuodeksi opettajan paikan ja vielä tuttuun kouluun!
18.06.2026 |
Järkyttävän vaikeaa oli tänä keväänä. Tarjolla vain lähinnä niitä, joissa kesä taas olisi jo ilman palkkaa. Tiedän vaikka kuinka monta muuta, jotka ei onnistuneet saamaan edes syksyksi mitään.
Työmatka 1,5 kilsaa ja tuntimääräkin sellainen, että saan vielä suoritettua uudet lisäopinnot samalla.
Kommentit (4)
Wau! Viesti sai hymyilemään. Paljon onnea!🥳
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa ihan lottovoitolta tuo tilanne. Olet varmasti ammattisi osaava opettaja, joka on pidetty niin lasten kuin toistenkin opettajien keskuudessa. Toivottavasti vanhemmatkin osaavat arvostaa hyvää työtäsi.
Heikosti on paikkoja tarjolla kun ikäryhmät pienenevät ja kouluja suljetaan.
Hyvä! Onnea!