Japanilaiset ystäväni pitävät suomalaisia tyhminä ihmisinä!
koska täälä on woketus ja prideläisyys syönyt ihmisten moraalin ja pilannut naiset ja miehet ja islamisaatio on otettu vastaan kuin pässit
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaiset japanilaiset ovat yhtä sekaisin. Kaiken maailman pikkuhoisifetissejä ja new-half baareja setämiehille. Suojaikäraja 13-vuotta. Hyhhyh.
Korjataan että suojaikäraja Japanissa on 14 vuotta mutta siellä se 14 vuotias on henkisesti kehittyneempi kuin 21 vuotias Suomalainen.
Armeijassa kyllä näki millaisia lapsia mukamas aikuiset Suomalaiset ovat. Älyllisesti lähempänä vauvaa kuin aikuista.
"Yllätys" että Japani-fani puolustaa alaikäisten p4nemista . 14v on lapsi sielläkin.
Japani on taloudessa samaa luokkaa brittien ja saksan tasolla maailman 5. suurin talous kun suomi on 50. luokkaa samalla tasolla portugalin ja chilen tasolla.
Mä en ymmärrä miksi niin monet suomalaiset on lääpällään japanilaisiin. Olen asunut Lontoossa ja työskennellyt pitkään hotelleissa ja tavannut aika paljon japanilaisia opiskelun ja työn puitteissa, enkä ole vielä yhtäkään mukavaa tavannut. Ovat mielestäni etäisiä, pidättyväisiä, vanhoillisia ja umpitylsiä ihmisiä. Miehet on kuin seipän nielleitä ja naiset kikattavia ja itsekseen supisevia teeskentelijöitä. Eivät yleensä edes ystävysty muunmaalaisten kanssa, vaan pyörivät tiukasti omissa porukoissaan. Jos suomalaisia pidetään sulkeutuneina, niin ei me kyllä japseille siinä lajissa pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi niin monet suomalaiset on lääpällään japanilaisiin. Olen asunut Lontoossa ja työskennellyt pitkään hotelleissa ja tavannut aika paljon japanilaisia opiskelun ja työn puitteissa, enkä ole vielä yhtäkään mukavaa tavannut. Ovat mielestäni etäisiä, pidättyväisiä, vanhoillisia ja umpitylsiä ihmisiä. Miehet on kuin seipän nielleitä ja naiset kikattavia ja itsekseen supisevia teeskentelijöitä. Eivät yleensä edes ystävysty muunmaalaisten kanssa, vaan pyörivät tiukasti omissa porukoissaan. Jos suomalaisia pidetään sulkeutuneina, niin ei me kyllä japseille siinä lajissa pärjätä.
Jaa, hyvin erilaisia kokemuksia itsellä, maassa useamman kerran käynytkin. Toki jos ei itse puhu japania, niin se rajoittaa kommunikointia monien kanssa, ettei hyvä englannin taito ja tottumus puhua englantia ole niin yleinen kuin monessa muussa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihanaa että sulla on ystäviä. Kuvitteellisia, mutta yhtä kaikki ystäviä.
Kerrotko meille vielä miksi aloitus meni noin tunteisiisi?
Kerrotko meille miksi elämä menee niin tunteisiin että pitää tehdä valheellisia aloituksia mielikuvitusystävistä?
En ole AP mutta ihan aitoja ihmisiä Japanilaiset ystäväni ovat.
Kannattaa harjoitella vielä valhetelemista😅
En valehtele. Selkärankani on suora.
Kyllä, tuo on video reissustani Fukuokaan ja Sumuiselle vuorella kigurumi ystävieni kanssa.
Haluatko lisää videoita Japanin reissuistani?
Kannattaa harjoitella vielä valhetelemista😅
Ok, tässäpä kuvia Fukuokan Dazaifu kaupungista:
Mahtaa hatuttaa siellä näppäistön äärellä kun et tule ikinä elämäsi aikana kokemaan kaikkea mitä itse olen kokenut.
Aika säälittävää mutta oletkin varmaan Suomalainen joten se on ihan normaalia olla kateellinen.
Sukunimeni ei ole Suomalainen. Se siitä älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä topicista näkee hyvin miten vajaita Suomalaiset ovat.
Siinä missä Japanissa halutaan eroon muslimeista, Suomalaiset vasemmiston kannattajat haluaa lisää lapsia raiskaavia maahanmuuuttajia.
Prove me wrong.
Usko nyt jo helwetti, että Suomalainen isolla ässällä on sukunimi, pienellä kansallisuus. Saamarin sivistynyt suomalainen!
Onhan se maailmanhistoriassa ainutlaatuista että kansa antaa oman maansa pois ilman sotimista.
Onhan hän oikeassa. Elätetään muualta tulevat elintasopakolaiset ja syytetään itseämme rasismista.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Olen itse aivan liian äkykäs ja fiksu ihminen asumaan Suomessa demarien vihervasemmistoisessa hölmölässä. Siksi äänestin jaloillani ja asun muualla.
Itsekö olet itsesi älykkääksi arvioinut? 🤡
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisethan on maailman typerimpiä ihmisiä.
Oikeasti on kaksi kansaa ja ihmislajia.
Fiksut ja tavalliset ihmiset (oikeistolaiset) ovat normaalia asiansa hoitavaa homo sapiens porukka.
Vasemmistolaiset ja punavihreät hörhöt ovat sen sijaan homo sovieticus -tuo omasta mielestään terävä neuvostokansa eli sosialistit.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisethan on maailman typerimpiä ihmisiä.
Olet siitä hyvä esimerkki.
Suomen historia ei ole vain sata vuotta vanha ja suomalainen kansanperinne sekä oma uskonto jne ovat myös tuhansia vuosia vanhoja. ITSENÄINEN, kristinuskoinen ns. moderni Suomi sen sijaan on 100v vanha. Suomi itsessään maana ja kulttuurina on vanhempi.