Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

member.com?

Vierailija
21.12.2011 |

kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on täysin paska nettikauppa. Olevinaan joku hieno shoppailukerho. Ite olin sekuntia vaille tekemässä rikosilmoituksen koska velottelivat ihan ihme summia tililtä niin että katevarauksina oli kaksinkertainen summa siihen nähden mitä olin tilannut. Lupasivat poistaa katevaraukset, pankin mukaan mitään sellasta toimenpidettä ei oltu tehty. Tappelin kaksi päivää hillittömästi sen takia että saan peruttua tilaukset ja rahat tilille takaisin. Asiakaspalveluna on joku ilmeisesti ei suomea ymmärtävä henkilö joka vastailee vähän silleen ku jaksaa kirjottaa. Puhelimitse eivät ota yhteyttä. Yhtä tilausta odottelin siis 2 vkoa kunnes rupesin kyselemään ja tajusin että tilaus oli veloitettu kahdesti. Sitten myöhemmin oli tilitä yhtäkkiä vaan velotettu 40 € vaikken ollu tehnyt MITÄÄN tilausta. Ite tilailen paljon kamaa erilaisista nettikaupoista ja tämä on kyllä ollut ensimmäinen totaalinen FLOPPI! EN suosittele!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi