Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tyyli, pukeutuminen ja ulostulot ovat alkaneet ällöttämään yhä vain enemmän

Vierailija
13.12.2024 |

Joka asiasta joutuu huomauttamaan kun lähdemme jonnekin ja en enää jaksaisi jankuttaa, että ei noin helvetin kamalalla pipolla, takilla tai housuilla ainakaan minun seuraan tulla. Otti nokkiinsa, ottakoon !

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit tänne kantelemaan. Loistavaa.

Vierailija
2/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen ulostulot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen muistutus: et tarvitse miestä. Voit lopettaa suhteen ja nauttia omasta rauhasta tai sitten hankkia paremman.

Ei suhdetta tarvitse ikuisesti jatkaa, vaikka nuorena tulikin pariuduttua.

Vierailija
4/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nalkuttaa kuukausi putkeen.

Vierailija
6/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen ulostulot?

Sanoi kerran, että lasten transhoidoille ei ole mitään järkevää perustetta. Moukka!

Vierailija
7/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti naiset kehtaa valehdella että vain miehet on ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia kun naiset katsovat vain sisintä ja luonnetta

Vierailija
8/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
9/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sun mies saa päättää ihan itse miten pukeutuu?

aika angstia arvostella toisen pukeutumista. Pukeudu itse vaikka prinsessamekkoon, jos siltä tuntuu

Vierailija
10/15 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti naiset kehtaa valehdella että vain miehet on ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia kun naiset katsovat vain sisintä ja luonnetta

Tämöhän se on ja naiset pukeutuvat itseään varten, kun tälläytyvät sentin pakkeliin, irtoripsiin ja kynsiin samalla kun persvako laulaa ja tissivako on esillä uskokoon ken tahtoo. 

Vierailija
11/15 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea aihe. Minulla välillä samanlaisia ongelmia. Olen itse esteetikko ja aika tarkka näistä asioista. 

En todellakaan näyttääkseni mitään ylemmyyttä tai ollakseni jäykkä ja nipottava nirppanokka. Nämä asiat on vain olleet perheessäni ja kasvatuksessa aina luonnollisesti läsnä tilanteiden ja myös kanssaihmisten kunnioitusta varten. On luontevaa ja helppoa olla kaikissa tilanteissa, kun on pukeutunut niihin sopivasti. 

Minulla on mies, jonka kaapista löytyy aivan varmasti sopivat kamppeet kaikkiin erilaisiin tarpeisiin, joten valinnanvaraa on. Ei asuta yhdessä, joten en useinkaan tiedä, mitä mies milloinkin päälleen laittaa.

Muutaman kerran olen saanut purra hammasta, kun ilmestyy hakemaan minua ns. tilanteeseen sopimattomissa vermeissä.

Kun liikutaan pariskuntana, ollaan kuitenkin kokonainen yksikkö, ja toivon, että voidaan yhdessä näyttää hyvältä, tyylikkäältä ja sopusuhtaiselta. Jos toisella on oudosti yhdisteltyjä värejä tai on alipukeutunut tilanteeseen nähden, eihän se kivalta tunnu.

Saan kyllä tasapainoilla tämän asian kanssa, välillä mielessäni huokaillen, joskus taas en ole pystynyt olemaan hiljaa ja eripuraahan siitä sitten syntyy.

On helppoa pistää tällainen asua naisen pikkumaisuuden  ja turhamaisuuden syyksi, mutta moni onneksi ymmärtää, ettei aina ole mukavaa, jos toisen pukeutumisen estetiikka ja tilannetaju ei vastaa omaa.  

Vierailija
12/15 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen ulostulot?

Tarkoitti varmaan ulosvetoa, sisäänpanon vastakohtaa.

Vierailija
13/15 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaikea aihe. Minulla välillä samanlaisia ongelmia. Olen itse esteetikko ja aika tarkka näistä asioista. 

En todellakaan näyttääkseni mitään ylemmyyttä tai ollakseni jäykkä ja nipottava nirppanokka. Nämä asiat on vain olleet perheessäni ja kasvatuksessa aina luonnollisesti läsnä tilanteiden ja myös kanssaihmisten kunnioitusta varten. On luontevaa ja helppoa olla kaikissa tilanteissa, kun on pukeutunut niihin sopivasti. 

Minulla on mies, jonka kaapista löytyy aivan varmasti sopivat kamppeet kaikkiin erilaisiin tarpeisiin, joten valinnanvaraa on. Ei asuta yhdessä, joten en useinkaan tiedä, mitä mies milloinkin päälleen laittaa.

Muutaman kerran olen saanut purra hammasta, kun ilmestyy hakemaan minua ns. tilanteeseen sopimattomissa vermeissä.

Kun liikutaan pariskuntana, ollaan kuitenkin kokonainen yksikkö, ja toivon, että voidaan yhdessä näyttää hyvältä, tyylikkäältä ja sopusuhtaiselta. J

Suurinta osaa ei häiritse eikä juuri kiinnostakaan. Olet esteetikko, mutta miehesi ei ole.

Vierailija
14/15 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun liikutaan pariskuntana, ollaan kuitenkin kokonainen yksikkö, ja toivon, että voidaan yhdessä näyttää hyvältä, tyylikkäältä ja sopusuhtaiselta. J

Puuttuisin viimeiseen lauseeseen:

"On helppoa pistää tällainen asua naisen pikkumaisuuden  ja turhamaisuuden syyksi, mutta moni onneksi ymmärtää, ettei aina ole mukavaa, jos toisen pukeutumisen estetiikka ja tilannetaju ei vastaa omaa.  "

Mistä sinä tiedät, että se sinun estetiikkasi ja tilannetajusi on ihan kohdallaan ja että aina olet oikeassa. Jospa se mies miettiikin mielessään; miten ihmeessä tuo nainen pukeutui noin yli (tai ali), eikö sillä ole mitään käsitystä. ?

Vierailija
15/15 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekste keski-ikäisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme