Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teemu keskisarja PS teki väitöskirjansa eläimiinsekaantumisesta 1800-luvun Suomessa

Vierailija
12.06.2026 |

Aika outo mielenkiinto

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa on löytynyt mielenkiintoisia riimejä, jotka viittaavat vanhaan vasemmistomieliseen seuraan. 

Ne meni jotenkin näin .

Kaikkia kaksjalkaisia pan...aan, tikapuista strutsiin saakka. 

Vierailija
22/25 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitöskirjan suora kustannus yhteiskunnalle on arviolta 100 000 – 200 000 euroatutkintoa kohden.


 Summa muodostuu pääosin tutkijan palkasta, ohjauksesta, tutkimusinfrastruktuurista, materiaaleista ja hallinnollisista kuluista tohtorikoulutuksen aikana.

Laskennallisia kuluja, vastaavia summia saat eri yliopistotutkinnoista hinnaksi riippuen laskentatavasta.

ihan todellisia kuluja jokaisesta ohjattavasta opiskelijasta tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tieteellisesti vertaisarvioitu ja hyväksytty tohtorin väitöskirja.

Mutta mitä hyötyä kenellekään? Sama kuin Halla-ahon väitöskirja. 

Jotaki hyötyä niistä molemmista on ku ne on hyväksytty.

Jos nassukoita syytetään oman maansa tarunhohtoisesta glorifioinnista niin Keskisarja ei ainakaan väistele ei- niin- imartelevia puolia kansamme historiassa. Mutku ei, tämäkään ei kelpaa 🙄

Vierailija
24/25 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen persu   jolla sen mukaiset  mielenkiinnon  kohteet.

Mikäs sun väitöskirjan aihe oli?

Vierailija
25/25 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tieteellisesti vertaisarvioitu ja hyväksytty tohtorin väitöskirja.

Mutta mitä hyötyä kenellekään? Sama kuin Halla-ahon väitöskirja. 

Mitä hyötyä väitöskirjasta pitäisi olla? Onko sinun opinnäytetyölläsi sitten jotain yleistä arvoa? Teemuhan on sittenmin tehnyt tietokirjoja ja myös tilaustöitä. Halla-Ahoon en ota kantaa, mutta kai ihan pätevä tutkielma?