Onneksi elämää ei tarvitse elää toistamiseen.
Kommentit (17)
En missään nimessä. Onneksi ei tarvi.
Olet oikeassa mutta ihmisellä on kuolematon olemusosa . Olemus siirtyy toiseen iankaikkiseen tílaan.
Onneksi ei tarvitse elää iänkaikkisesti.
Jaksaisin, vähän paremmista lähtökohdista sitten ens kerran vaan, ettei taas menisi puoli elämää siihen että saavuttaa edes elämisen arvoisen elämänlaadun, kiitos!
Jos syntyisin uudestaan, tappaisin itseni heti kun fyysisesti pystyisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos syntyisin uudestaan, tappaisin itseni heti kun fyysisesti pystyisin.
Muistisi pyyhitään joka kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syntyisin uudestaan, tappaisin itseni heti kun fyysisesti pystyisin.
Muistisi pyyhitään joka kerralla.
Onneksi ei tapahdu.
Taivaan isään lapset on onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse elää iänkaikkisesti.
Ihminen on luotu iankaikkisuusolennoksi. Maanpäällisen kuoleman jälkeen on 2 lopullista paikkaa.
Taivas on lopullinen koti uskoville.
Ei tätä samaa. Mutta uusi kierros odottaa. Välissä nollaus.
Ihmiselle on määrätty elinpäivät.
Jaksaisin. Vaikka on ollut vaikeitakin aikoja, olen silti pääosin kiitollinen.
En osaa sanoa...