Onko sinulla kesälomaa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä.
Lomalla 365 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä.
Sama
Ei ole ja sekös harmittaa. Kyllä pitäisi olla laki, että työtön saa myös kesäloman, vaikka 6 viikkoa, jolloin ei tarvitse hakea töitä tai osallistua mihinkään "palveluun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä.
Sama
Täällä myös eläke.
Muutama kuukausi vain.
T: Kansanedustajasi.
Minun kesäloma alkaa keskiviikkona ensi viikolla Olen 5 viikkoa lomalla. Työsopimus loppuu heinäkuun 23 päivä.
Toivottavasti ei ole vapaata, odotan työhakemukseeni vastausta, että onko minut valittu. Puhelua odottelen ens viikolla... voisi olla peräti 8 vkoa töitä.
Kesälomaakin. Alkaa huomenna 1.6. heti kevätloman päätyttyä. Kesälomailen 29. 8. saakka, että voin aloittaa syysloman 30.8.
Pidän ns. kesälomakaudella lomaa 5 viikkoa, tänä vuonna se ilokseni järjestyi yhtenäiseksi jaksoksi elokuun lopulta koko syyskuulle. Lomailen mieluiten syksyllä, se on minun vuodenaikani. Talveksi jäi lomaa kolmisen viikkoa.
Kyllä. Olen juuri nyt työtön. Luultavasti kolme kuukautta menee lomaillessa. Käyn ilmaistapahtumissa, rannalla ja pyöräilen.
Olen eläkkeellä.