Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lowellin vuokranperinnästä kokemusta
13.05.2026 |
Onko kellään kokemusta?
Vuokravelka perinnässä ja siitä jäisi maksamatta noin 50 euroa eräpäivään mennessä. Eivät voi enää siirtää eräpäivää.
Kelalta en saa toimeentulotukea enkä harkinnanvaraista myöskään.
Keneltäkään tai mistään en nyt vippiä saa. Myytävää omaisuutta ei ole.
Tuleeko tuosta siis vielä perinnän maksumuistutus vai siirtyykö suoraan oikeudelliseen perintään? Ei huvita häätöä saada jonkun 50 euron takia
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Millaiset perät??
Ihan ookoo, vähän ylipainoa :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset perät??
Ihan ookoo, vähän ylipainoa :D
Tule sedän luo.
50e laskusta kertyy 3kk n420e lasku. kokemusta on.
Alue: Aihe vapaa
Millaiset perät??