Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subjektiivinen päivähoito- oikeus

Vierailija
10.05.2026 |

Työskentelen päiväkodissa. Tässä on unohdettu lapsen oikeus elää muun perheen kanssa kotona ( äiti ja vauva, joskus isäkin kotona) Kesälomapäivystykseenkin tuodaan lapsia todella pitkiksi päiviksi, vanhemmat itse kotona, kesällä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla päiväkodissa töissä kun et tiedä että päivähoitoa ei ole ollut moniin vuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäinen lapsi. Esim 4-5 v. hyötyy kaverien kanssa puuhailusta. Imettävän äidin ja vauvan kanssa voi olla aika tylsää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi