Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuuluuko työnantajaa kiinnostaa sairauslomalla olevan vointi?
06.05.2026 |
Meidän firmassa ei asia kiinnosta - vai kuuluuko sen edes kiinnostaa?
Kommentit (4)
Kiinnostaa niiden ketkä töissä "tarpeellisia"
Mullekkin hommasi ajan yksityiselle leikkaukseen ja työnantaja maksoi kun julkisella jonotusaika olisi ollut 6kk, nyt meni kuukausi kun olin jo töissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä pitäisi mennä sairauslomaa seuraavana päivänä tekemään töitä siihen kellonlyömään asti kunnes on aika lääkärille.
Alue: Aihe vapaa
Ei kai se kuulukaan kiinnosta jos et kuole