Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen on ollut vaihdevuosien vaikutus teillä adhd:hen
Kommentit (4)
Ainoastaan se että numero muuttuu iän kohdalla, dg pysyy,ja "oireet".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Estrogeeni mukavasti tasai oireita (ei dg haettuna) ja nyt sitä mennään ihan pitkin seiniä ja unohdellaan kaikki, mikä ei just ole nenän edessä. Tai upotaan johonkin niin tyystin että unohdetaan syödä ja että töihinkin pitäis aamulla jaksaa.. 😖
Ei vaikitusta millään tavalla. Olen ollut samanlainen sekä 20- että 60-vuotiaana. En huomannut vaihdevuosia mitenkään.
Alue: Aihe vapaa
Diagnoosit on vähän nuorempien juttu joten ei ole paljon kokemusta vielä.