Lue keskustelun säännöt.
Ei pidetä yo-juhlia
02.05.2026 |
Tyttö valmistuu tänä kesänä ylioppilaaksi. Ei järkätä juhlia. Pieni suku, ne pari, jotka voisi kutsua asuu kaukana tai etäisiä. Kaveruudet pintapuolisia eikä meidän kaverit merkitse tytölle. Tyttö ja kaverit juhlii keskenään myöhemmin illalla. Tyttö saa meiltä rahaa ja matkan. Lisäksi menemme syömään hienoon ravintolaan Helsinkiin. Tyttö itse halusi tämmöistä järjestelyä ja on siitä onnellinen. Pari tuttua jo ilmoitti, kun lähti puheeksi, miten kamalaa.. en ymmärrä, mikä ongelma. Ei kaikki halua samoja asioita eikä kaikille sovi samat kuviot syystä tai toisesta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jokaisen oma asia, miten juhlii. Tuo on hyvä järjestely. Pääasia, että nuorta muistetaan.