Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko suomalaisilla enää luottamusta toinen toisiinsa?
28.03.2026 |
Kun ennen yhdisti sota. Tai jälleenrakennus. Kristilliset arvot, joita koulussa välitettiin.
Mitä nyt? Riitely, väittely, oikeassaoleminen,toisten syyttely
Aika hajallaan ollaan
Kommentit (3)
Yltiöyksilöllinen kulttuuri. Kuvitellaan ettei mitään tarvita. Vaikka oikeasti kärsitään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On, tietenkin.
Valtaosa meistä luottaa toisiinsa ja inhoaa ryssendaaleja.
Silmien väliin.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä nykyään ihmiset tuntuvat pelkäävän toisiaan. Taloyhtiöiden ulko-ovet pidetään lukossa päivälläkin eikä tuntemattomiin numeroihin haluta vastata. Kassajonoissa ei tosin vierasteta, vaan tungetaan ihan kiinni.