Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rukalla ei ole lunta enää pääsiäisenä
Kommentit (6)
Onhan, ne on tykittänyt sinne niin paljon lunta että vielä vappunakin lasketaan. Siitä Ruka on tunnettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Onhan, ne on tykittänyt sinne niin paljon lunta että vielä vappunakin lasketaan. Siitä Ruka on tunnettu.
Loskaa
Se on etelän homoille ihan oikein... naurattaa kun ne tulee pääsiäislomallaan laskemaan ja ainoa mitä saavat laskea, on pennejään kaupan kassalla, kun niistetään ne etelän vareksen kuiviin.
Jos haluaa pääsiäisenä lumelle niin ei ainakaan Kuusamo Rukaa pohjoisemmaksi tarvitse mennä. Ylempänä lapista löytyykin sitten jo metri lunta.
Alue: Aihe vapaa
Sadetakilla on yleensä vettä, ei lunta.