Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitäis päästä eroon napostelusta
Kommentit (3)
Vinkkini on että ajattele kuinka pahaa se tekee sinulle. Jokainen pala aiheuttaa aina hampaille happohyökkäyksen. Suosittelen suosiolla heittämään herkut roskiin ja ostamaan vaikka jotain terveellistä tilalle kuten marjoja tai hedelmää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vinkkini on että ajattele kuinka pahaa se tekee sinulle. Jokainen pala aiheuttaa aina hampaille happohyökkäyksen. Suosittelen suosiolla heittämään herkut roskiin ja ostamaan vaikka jotain terveellistä tilalle kuten marjoja tai hedelmää.
Ap puhui napostelusta, ei herkkujen syömisestä.
Alue: Aihe vapaa
Itsekurin kasvattaminen