Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäköhän töissä voi tienata tonnin lisätuloja kotoa käsin, ilman koulutusta?

Vierailija
22.12.2025 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011705376.html

 

Maksumuurin takana joten asia ei selvinnyt, mutta kyse on varmaan jostain puhelinmyynnistä. Itse en ole keksinyt juurikaan mitään, millä nykypäivänä olisi enää hirveän helppoa tehdä rahaa kotoa ilman koulutusta, ja jota voisi tehdä vaikka vain satunnaisesti ja iltaisin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF

Vierailija
2/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letun levittely netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OF

 

Niin no joo, huoraamistakaan en muistanut.

Vierailija
4/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFans, sinne vaan kaikki tienaamaan.

Kaikki muut on pyramidi-huijauksia, joissa tienataksesi sinun pitää maksaa aiempien värvättyjen kulut ja hankkia omia värvättäjiä. Ja suurin osa rahasta menee perustajahuijarille.

Vierailija
5/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanurikauppahan se on aina kannattanut, siinäkin on kehitys kehittynyt ja voi tehdä etänä myös hommia ihan kotoa. Aika kätevää, mutta yleensä tuossa tarvitaan erikoisosaamista tai vahvaa lahjakkuutta. 

 

Facetoface myynti on pienemmillä vaatimuksilla ja ihan peruspalvelullakin ansaitsee 200e/h. 

Vierailija
6/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat sitten kansantalouden nimissä laittaa tuon jutun julkiseksi, minuakin kiinnostaa miten voi helposti ilman koulutuksella tienata kotona satasia rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanurikauppahan se on aina kannattanut, siinäkin on kehitys kehittynyt ja voi tehdä etänä myös hommia ihan kotoa. Aika kätevää, mutta yleensä tuossa tarvitaan erikoisosaamista tai vahvaa lahjakkuutta. 

 

Facetoface myynti on pienemmillä vaatimuksilla ja ihan peruspalvelullakin ansaitsee 200e/h. 

 

 

Mikä on peruspalvelu?

Vierailija
8/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla kohta OF ssa ylitarjontaa lettujen levittelystä vai löytyykö aina uudelle markkinarakoa sen verta että kannattaa alkaa yrittämään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai onlyfansissakaan ihan jokainen perunanenäinen pullukka tienaa .

Vierailija
10/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanurikauppahan se on aina kannattanut, siinäkin on kehitys kehittynyt ja voi tehdä etänä myös hommia ihan kotoa. Aika kätevää, mutta yleensä tuossa tarvitaan erikoisosaamista tai vahvaa lahjakkuutta. 

 

Facetoface myynti on pienemmillä vaatimuksilla ja ihan peruspalvelullakin ansaitsee 200e/h. 

 

 

Mikä on peruspalvelu?

Pyllistäminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi tienata, mutta harva tienaa. Todennäköisesti joku 1% tienaa ja loput 99% eivät tienaa mitään. Enkä edes tiedä mistä työstä on kyse, mutta jotain sisällöntuotantoa tms. se kuitenkin on. 

Vierailija
12/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi tienata, mutta harva tienaa. Todennäköisesti joku 1% tienaa ja loput 99% eivät tienaa mitään. Enkä edes tiedä mistä työstä on kyse, mutta jotain sisällöntuotantoa tms. se kuitenkin on. 

 

Sisällöntuotannossakin pitää ensin saada seuraajia riittävästi yms. Ihan paskaa varmaan koko lista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanurikauppahan se on aina kannattanut, siinäkin on kehitys kehittynyt ja voi tehdä etänä myös hommia ihan kotoa. Aika kätevää, mutta yleensä tuossa tarvitaan erikoisosaamista tai vahvaa lahjakkuutta. 

 

Facetoface myynti on pienemmillä vaatimuksilla ja ihan peruspalvelullakin ansaitsee 200e/h. 

 

 

Mikä on peruspalvelu?

 

Peruspalveluna usein pidetään "GFE" eli girlfriend experience. Tarkoittaa lähinnä että tyttö näyttelee tyttöystävää, jonka kanssa harrastat seksiä. Seksi tuossa tapauksessa on yleensä käsi-suu-pimpsa. Kakkonen ja muut menevät lisähintojen puolelle. Yleisesti peruspalvelu on siis perusseksiä ilman erikoisuuksia tai fetissejä.

Vierailija
14/17 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit lisätuloja tai joustavaa etätyötä, tätä kannattaa ainakin vilkaista!😊

 

Työtä tehdään täysin kotoa käsin ja omat työajat saa valita itse. Sopii hyvin esimerkiksi vakituisen työn, opiskelujen tai muun arjen oheen. Koulutus ennen aloitusta! 

 

Työ on tekstipohjaista chat-työtä, joten jos tykkäät kirjoittamisesta ja osaat sujuvaa suomea, tämä voi sopia hyvin.

 

Hakemus täällä: https://asiakas-palvelut.com/ref/FI3559327

 

Itseä houkutteli erityisesti se, että töitä voi tehdä silloin kun itselle sopii eikä tarvitse sitoutua tiettyihin vuoroihin 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanurikauppahan se on aina kannattanut, siinäkin on kehitys kehittynyt ja voi tehdä etänä myös hommia ihan kotoa. Aika kätevää, mutta yleensä tuossa tarvitaan erikoisosaamista tai vahvaa lahjakkuutta. 

 

Facetoface myynti on pienemmillä vaatimuksilla ja ihan peruspalvelullakin ansaitsee 200e/h. 

 

 

Mikä on peruspalvelu?

 

Peruspalveluna usein pidetään "GFE" eli girlfriend experience. Tarkoittaa lähinnä että tyttö näyttelee tyttöystävää, jonka kanssa harrastat seksiä. Seksi tuossa tapauksessa on yleensä käsi-suu-pimpsa. Kakkonen ja muut menevät lisähintojen puolelle. Yleisesti peruspalvelu on siis perusseksiä ilman erikoisuuksia tai fetissejä.

Enni Levi on kirjoittanut kirjassaan GFE-palveluista. Löytyy myös äänikirjana. 

Vierailija
16/17 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat sitten kansantalouden nimissä laittaa tuon jutun julkiseksi, minuakin kiinnostaa miten voi helposti ilman koulutuksella tienata kotona satasia rahaa.

Jos tiedonhakukyvyt ovat tuota luokkaa niin ei ihme että perse on auki

Vierailija
17/17 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisvanhemmuudella tienaa pari tonnia kuussa. Ja ajankäyttö siihen arkisin on vaan muutama tunti. Esim:

- klo 6.30 lapsi herää

- klo 7.30 lapsi viedään tarhaan

- klo 17 lapsi haetaan tarhasta

- klo 19 lapsi menee nukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän