Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa: Gigantti ja paytrail

Vierailija
19.11.2025 |

Varastaa asiakkaan rahat? Miten on mahdollista vuonna 2025 että kun kuulemma jotain häikkää maksutapahtumassa rahat ei palaudu asiakkasn tilille heti parissa päivässä? 

Oli ilmoitettu Gigantille ja vastattiin että palautuu nopeasti ja automaattisesti. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomalaiset  yritykset on VARKAITA! 

Vierailija
2/6 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan palautus tilille kestää yleensä muutaman pankkipäivän, mutta voi joissain tapauksissa kestää jopa 10 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset yritykset...?

Vierailija
4/6 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista verkkokaupoista en enää ole ostanut aikoihin. Aina tulee vastaan vain jotain klarnaa kun yrittää maksaa ja toimituksen on mitä sattuu. Saksan Amazoniin olen luottokortin tiedot kerran antanut ja ostan nykyään lähes kaiken vain sieltä. Kaikki toimii saksalaisella tarkkuudella, ei mitään säätämistä koskaan missään asiassa.

Vierailija
5/6 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista verkkokaupoista en enää ole ostanut aikoihin. Aina tulee vastaan vain jotain klarnaa kun yrittää maksaa ja toimituksen on mitä sattuu. Saksan Amazoniin olen luottokortin tiedot kerran antanut ja ostan nykyään lähes kaiken vain sieltä. Kaikki toimii saksalaisella tarkkuudella, ei mitään säätämistä koskaan missään asiassa.

Klarnalla maksavat vain maksuhäiriöiset tai tulevat sellaiset. Koskaan ei ole ollut ongelmaa kun olen maksanut suomalaisissa verkkokaupoissa luottokortilla tai verkkopankilla.

Vierailija
6/6 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista verkkokaupoista en enää ole ostanut aikoihin. Aina tulee vastaan vain jotain klarnaa kun yrittää maksaa ja toimituksen on mitä sattuu. Saksan Amazoniin olen luottokortin tiedot kerran antanut ja ostan nykyään lähes kaiken vain sieltä. Kaikki toimii saksalaisella tarkkuudella, ei mitään säätämistä koskaan missään asiassa.

Klarnalla maksavat vain maksuhäiriöiset tai tulevat sellaiset. Koskaan ei ole ollut ongelmaa kun olen maksanut suomalaisissa verkkokaupoissa luottokortilla tai verkkopankilla.

Klarnalla maksavat he, jotka eivät halua maksaa tuotetta ennen kuin se on käsissä. Helpompi ilmoittaa sinne, että toimituksessa on ongelmia, kuin lähteä luottoyhtiön kanssa säätämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi