Toimiiko markkinointi ja mainokset oikeasti vai ei? Pohdin tässä yksi päivä sitä, kun osasin lapsena varmaan kaikki TV Shopin mainokset
Ulkoa ja vaikka unissani. Tuli katsottua ihan älytön määrä TV Shop:ia lapsena. Usein olin yksin kotona koulun jälkeen ja ne näytti niitä mainoksia ennen kuin mitkään ohjelmat alkoi. Joskus kesälomilla tuli myös katsottua tuntikausien sessioita TV Shop:ia. Thigmaster, sauna belt, abtronic, aromipesä, ja kaikki ne ihmeelliset siivoustuotteet, joilla sotku kuin sotku oli hetkessä siivottu. Olin kuin hypnotisoitu ruudun äärelle.
Silti en koskaan aikuisiällä ole ostanut yhtäkään niistä tuotteista, mistä olen melkoisen yllättynyt. Jos mainonta toimisi kuten sen kuuluu, niin heti saatuani ensimmäisen kesätöiden palkan, niin minähän olisin tilannut kaikki ne tuotteet. Sen takia pohdin, että toimiikohan mainonta ja markkinointi oikeasti.
Kommentit (3)
Kai siinä on enemmänkin tarkoituksena jättää ne tuotteet pyörimään ihmisten mieliin kuin suoranaisesti yllyttää ostamaan niitä hetimmiten pikapikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai siinä on enemmänkin tarkoituksena jättää ne tuotteet pyörimään ihmisten mieliin kuin suoranaisesti yllyttää ostamaan niitä hetimmiten pikapikaa.
Niissä mainoksissa oli aina etuja nopeasti tilaaville: tilaa nyt heti, niin saat kaupan päälle tämän, tuon ja vieläpä sen!
Kyllä ne ainakin mieheni mukaan tekivät suuren vaikutuksen häneen. Yritti puhua vanhempiaan ympäri ostamaan, mutta eivät kuulema välittäneet hänen mielestään hienoista tuotteista.