Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten pitkään venailla vastausviestiä?
23.10.2025 |
Mulla on kaksi kaveria, jotka eivät ole nyt vastanneet viestiini, toinen ei ole vastannut kuukauteen, toinen 3 viikkoon. Molemmat ottivat minuun ensin yhteyttä, toinen lupasi kertoa minulle opiskeluihin liittyviä juttuja, ja toinen muuten vaan. Vastasin molemmille, mutta kumpikaan ei ole vastannut. Mietin, että poistaisinko heidät, kun ärsyttää nähdä heidät yhteystiedoissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mielipiteitä?