Kauppojen asiakkaat.
Palautetta saa aina antaa jos se on vain asiallista.
Kommentit (5)
Lisään vielä, että tähän kuuluu myös se ettei ole asiallista haukkua ja solvata myyjää siitä a) jotain tuotetta ei ole b) tuotteen hinta ei miellytä.
Esim. "Kuinkas kehtaat myydä jotain tälläistä näin kalliilla tai miten tämä voi maksaa näin paljon, etkö häpeä?!" on asiaton palaute. Tai "Miten niin teillä ei ole tätä vaaleansinisenä?! Ompa huonoa palvelua! on myös asiaton palaute.
Kenelle saa antaa palautetta? Minä olen asiakas ja minulle ei missään nimessä saa antaa palautetta tai vaihdan kauppaa
Entä jos kauppa ei ole asiallinen. Ei ole siivousta kuin kerran päivässä ja paikka on kuin sikala satojen asiakkaiden jäljiltä. Jokaisessa ruoassa on valkopippuria ja asiakkaiden vatsaoireet pahenevat. Lisäaineita. Ongelmia jotka jätetty asiakkaiden harteille. Ja se harmittaa. Tai hammaslääkäri kiusaa. Tuotevalikoima ja hinta on mitä on.
Kerran annoin palautetta kun myyjä ei tervehtinyt ja oli kuin petolinnun perse.
Naiset ovat pahimpia. Aina räyhäämässä myyjille milloin mistäkin mitättömästä pikku asiasta. Ihme kun eivät ole saaneet vielä kunnolla turpaan.