Mikä vitsi tuo Lahti-Kouvola-tie oikein on? Siis yksi tärkeimpiä poikittaisia valtateitä ja siellä vedetään kylien läpi 50-60 km/h ?
Kommentit (36)
Olisko pikkasen tarpeellisempi kuin Orpon brio-juna...?
Autoilijat kuriin. Loppuu se kaahaaminen prkl.
Jostain syystä Suomessa pitäisi edetä vain pohjois-etelä -suunnassa. Kaikki muukin liikkuminen sitä vastoin on jostain syystä tehty todella vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Suomessa pitäisi edetä vain pohjois-etelä -suunnassa. Kaikki muukin liikkuminen sitä vastoin on jostain syystä tehty todella vaikeaksi.
Eikö se ole suunniteltu juttu ettei ryccca pääse helposti tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Suomessa pitäisi edetä vain pohjois-etelä -suunnassa. Kaikki muukin liikkuminen sitä vastoin on jostain syystä tehty todella vaikeaksi.
Eikö se ole suunniteltu juttu ettei ryccca pääse helposti tulemaan.
Teboilien polttoainevarastot ainakin on valmiina ryccien tulla.
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.
Ne ketkä ajaa nopeusrajoitusten mukaan eivät valita kameratolpista tai nopeusrajoituksista. En aja koskaan ylinopeutta vaan ajan mittarin mukaan maksimissaan suurinta sallittua nopeutta.
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.
Niin se on siksi siinä, kun joillakin on vaikea käsittää että se suurin sallittu nopeus kerrotaan merkissä ja se alkaa siinä merkin kohdalla, eli kun tulet esimerkiksi maantietä pitkin kohti taajamaa näet jo kaukaa 60 merkin voit löysätä kaasua niin ei pidä hirveästi jarrutella
Yksi tärkeimmistä? Aika vähän siinä on liikennettä, harva kuljetus liikkuu Kouvolasta Lahteen. Kyllä ne tärkeät reitit on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Suomessa pitäisi edetä vain pohjois-etelä -suunnassa. Kaikki muukin liikkuminen sitä vastoin on jostain syystä tehty todella vaikeaksi.
Eikö se ole suunniteltu juttu ettei ryccca pääse helposti tulemaan.
Yhtä huonosti siellä liikkuu omatkin joukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Suomessa pitäisi edetä vain pohjois-etelä -suunnassa. Kaikki muukin liikkuminen sitä vastoin on jostain syystä tehty todella vaikeaksi.
Eikö se ole suunniteltu juttu ettei ryccca pääse helposti tulemaan.
Niinkuin tuo Haminan nyt lähes hyödytön moottoritie? Kyllä ne saa tarvittaessa kulkukelvottomiksi.
Follow the Teboils, sanoo kaalinhajuinen panssarigenu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.
Niin se on siksi siinä, kun joillakin on vaikea käsittää että se suurin sallittu nopeus kerrotaan merkissä ja se alkaa siinä merkin kohdalla, eli kun tulet esimerkiksi maantietä pitkin kohti taajamaa näet jo kaukaa 60 merkin voit löysätä kaasua niin ei pidä hirveästi jarrutella
Tämä!
Tuntuu siltä että monet autoilijat ei tajua katsoa liikennemerkkejä eikä ne osaa ennakoida yhtään. Kun kaukaa näkee liikennemerkin missä nopeusrajoitus muuttuu niin jalan voi ottaa kaasulta pois niin ei tarvitse jarruttaa liikennemerkin kohdalla.
Alamäet on myös hassuja, monet autoilijat ei vissii tiedä että alamäessä voi ottaa jalan pois kaasulta koska auto liukuu alamäessä.
Kaikkein oudoimpia ja surkeimpia kuskeja on ne jotka eivät osaa pitää riittävää turvaväliä edellä ajavaan. Riittävä turvaväli kun on niin ei tarvitse valittaa jos edellä ajavan vauhti seilaa eikä tarvitse itse jarrutella jos edellä ajava jarruttaa esimerkiksi kääntyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.
Ne ketkä ajaa nopeusrajoitusten mukaan eivät valita kameratolpista tai nopeusrajoituksista. En aja koskaan ylinopeutta vaan ajan mittarin mukaan maksimissaan suurinta sallittua nopeutta.
Noudatan kyllä rajoituksia, mutta olen silti vahvasti sitä mieltä, että nuo superalhaiset rajoitukset ja kameratolpat ovat syvältä saatanasta.
Ne jotka kaahaavat, osaavat kyllä varoa tolppia. Tavan tallaaja saa sen välähdyksen aikaan yleensä vahingossa, kun rajoitukset muuttuu koko ajan 60-80-100-80-60 jne.
Ei tässä aloituksessa kysytty nopeusrajoitusten noudattamisesta, vaan että miksi yksi merkittävimmistä valtateista on tuollainen kylätie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.
Ne ketkä ajaa nopeusrajoitusten mukaan eivät valita kameratolpista tai nopeusrajoituksista. En aja koskaan ylinopeutta vaan ajan mittarin mukaan maksimissaan suurinta sallittua nopeutta.
Nopeurajoitus vaihtuuu 500m metrin välien 100 -> 80 sitten kamerapönttö ja taas 100.
Ei mitenkään rakennettu rahastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä aloituksessa kysytty nopeusrajoitusten noudattamisesta, vaan että miksi yksi merkittävimmistä valtateista on tuollainen kylätie!
Varsinkin, kun sitä olisi hyvin tilaa leventää. Mutta valtion kassavirran kannalta tärkeämpää on kai saada tielle noi 50-kyltit ja kamerat. On sitten rahaa siihen 1,5 tunnin junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.
Ne ketkä ajaa nopeusrajoitusten mukaan eivät valita kameratolpista tai nopeusrajoituksista. En aja koskaan ylinopeutta vaan ajan mittarin mukaan maksimissaan suurinta sallittua nopeutta.
Nopeurajoitus vaihtuuu 500m metrin välien 100 -> 80 sitten kamerapönttö ja taas 100.
Ei mitenkään rakennettu rahastamaan.
Sitten ajaa kokoajan 80? Se merkki kertoo ainoastaan sen kuinka kovaa siinä saa maksimissaan ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä aloituksessa kysytty nopeusrajoitusten noudattamisesta, vaan että miksi yksi merkittävimmistä valtateista on tuollainen kylätie!
Koska se ei ole merkittävä valtatie ja koska meillä ei ihan sotataktisista syistä suosita itä-länsi -suuntaisia teitä.
Ja niille, jotka eivät tiedä, niin juuri tuolla tiellä on menossa helvetin kallis remontti eli uuslinjaus, jonka jälkeen ei enää ajella edes sen yhden kylän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.
Ne ketkä ajaa nopeusrajoitusten mukaan eivät valita kameratolpista tai nopeusrajoituksista. En aja koskaan ylinopeutta vaan ajan mittarin mukaan maksimissaan suurinta sallittua nopeutta.
Nopeurajoitus vaihtuuu 500m metrin välien 100 -> 80 sitten kamerapönttö ja taas 100.
Ei mitenkään rakennettu rahastamaan.
Sitten ajaa kokoajan 80? Se merkki kertoo ainoastaan sen kuinka kovaa siinä saa maksimissaan ajaa.
Älä MT-jänkkää!
Kun rekat alkaa ohittelemaan, niin silloin noilla pikkuteillä on tosi turvallista ajella.
No tällaista tää on Suomessa. Suunnitelmat on paremmasta mutta rahaa ei ole. Toki valtio saa vähän lisää rahaa tökkäämällä kameratolpan siihen 60 alueen alkuun.