Kuka korvaa?
Tilasin Saksan amazonista. Kaikki meni hyvin kalkkiviivoille asti.
Eli lähettäjä lähetti, Suomen posti lajitteli mutta nyt on viikosta toiseen "kuljetuksessa".
Siis Amazon, luottokorttiyhtiö vai posti?
Ilmeisesti tämän kirjoittaja ;-(
Kommentit (8)
Reklamaatio sinne, mistä tilasit eli Amazonille. Heidän tehtävä on selvitellä asia kuljetusyhtiöiden kanssa.
Lähetys on lähettäjän vastuulla kunnes vastaanottaja on sen todistetusti vastaanottanut.
Oletan, että olet ollut yhteydessä Postiin asiasta, eikös juu?
Vierailija kirjoitti:
Reklamaatio sinne, mistä tilasit eli Amazonille. Heidän tehtävä on selvitellä asia kuljetusyhtiöiden kanssa.
Ovat tottuneet Suomen postiin. Lähettävät sinulle uuden, en tiedä jaksavatko tapella Suomen postin kanssa ;-)
Huvittaa että Aliexpressinkin tavarat katoavat aina vain viimeisellä etapilla Suomessa.
Tuota varten luottokortilla kannattaa maksaa kaikki nettiostokset. Saa luottoyhtiö tapella kuka korvaa heille kun ensin korvaavat sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olet ollut yhteydessä Postiin asiasta, eikös juu?
Väärä länkytys. Tilaaja EI ole asiakassuhteessa Postin kanssa kun ei ole lähettäjä!
Minulla oli vastaava. Mustakäsi oli toimittanut automaattiin mutta jättänyt kittaamatta. Viikon painin jälkeen sain ilmoituksen!
Postin Mehmet myy sitä Torissa. Toimi nopeasti!