Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentoliput Supersaverista?

Vierailija
13.08.2025 |

Ilmestyvätkö Supersaverin kautta ostetut liput lentoyhtiön sivulle, eli löytääkö ne sieltä lähtöselvitystä varten jollakin annetulla tunnuksella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sillä varausnumerolla.

Vierailija
2/4 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Jos et osta lentoja suoraan lentoyhtiöstä tai hyvältä matkanjärjestäjältä, olet ihan pulassa, jos lentosi perutaan etukäteen tai myöhästyt koneenvaihdosta tai vastaavaa.

Joudut hoitamaan kaiken Supersaverin kautta, jossain kälyisessä chatissa tai maksamaan kovaa hintaa yrittäessäsi päästä puhelimen kautta puhumaan ihmisen kanssa, joka taatusti ei ole suomalainen tai erityisen kiinnostunut ongelmastasi. Olet toisen luokan matkustaja. Et välttämättä saa samoja määriä matkatavaraa kuin lentoyhtiön asiakasohjelman vähäpätöisin ekaa kertaa lentävä jäsen. Jos lento on ylibuukattu, olet hännillä pääsemässä mukaan.

Tuollainen välikäsi on ihan ok, jos kaikki menee hyvin. Sen kerran kun ei mene, liityt kanssani samaan joukkoon, joka vannoo: Ei muita välikäsiä ikinä kuin hyvä suomalainen matkatoimisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom! Jos et osta lentoja suoraan lentoyhtiöstä tai hyvältä matkanjärjestäjältä, olet ihan pulassa, jos lentosi perutaan etukäteen tai myöhästyt koneenvaihdosta tai vastaavaa.

Joudut hoitamaan kaiken Supersaverin kautta, jossain kälyisessä chatissa tai maksamaan kovaa hintaa yrittäessäsi päästä puhelimen kautta puhumaan ihmisen kanssa, joka taatusti ei ole suomalainen tai erityisen kiinnostunut ongelmastasi. Olet toisen luokan matkustaja. Et välttämättä saa samoja määriä matkatavaraa kuin lentoyhtiön asiakasohjelman vähäpätöisin ekaa kertaa lentävä jäsen. Jos lento on ylibuukattu, olet hännillä pääsemässä mukaan.

Tuollainen välikäsi on ihan ok, jos kaikki menee hyvin. Sen kerran kun ei mene, liityt kanssani samaan joukkoon, joka vannoo: Ei muita välikäsiä ikinä kuin hyvä suomalainen matkatoimisto.

Osta liput aina luottokortilla, jos tulee ongelmia, luottokorttiyhtiö voi hoitaa takaisinperinnän.

Vertaa hntoja, nettimatkatoimistojen kautta laukkujen lisäys, istumapaikan valinta jne. saattavat maksaa paljon enemmän. Lentoyhtiöiden omilla sivuilla on yleensä valittavissa pelkän lennon lisäksi  paketteja joissa on sisällytetty laukku ja käsimatkatavara, tulee yleensä edullisemmaksi pakettina kuin erikseen lisättynä.

Vierailija
4/4 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom! Jos et osta lentoja suoraan lentoyhtiöstä tai hyvältä matkanjärjestäjältä, olet ihan pulassa, jos lentosi perutaan etukäteen tai myöhästyt koneenvaihdosta tai vastaavaa.

Joudut hoitamaan kaiken Supersaverin kautta, jossain kälyisessä chatissa tai maksamaan kovaa hintaa yrittäessäsi päästä puhelimen kautta puhumaan ihmisen kanssa, joka taatusti ei ole suomalainen tai erityisen kiinnostunut ongelmastasi. Olet toisen luokan matkustaja. Et välttämättä saa samoja määriä matkatavaraa kuin lentoyhtiön asiakasohjelman vähäpätöisin ekaa kertaa lentävä jäsen. Jos lento on ylibuukattu, olet hännillä pääsemässä mukaan.

Tuollainen välikäsi on ihan ok, jos kaikki menee hyvin. Sen kerran kun ei mene, liityt kanssani samaan joukkoon, joka vannoo: Ei muita välikäsiä ikinä kuin hyvä suomalainen matkatoimisto.

Ihan huuhaata!

Olen matkustanut yli 40 vuotta ja käynyt yli 100 maassa. Lentomaileja lähes 60 kertaa maapallon ympäri, joten kokemusta on. Siitä lähtien, kun lentoja alkoi itse pystyä netistä ostamaan, niin olen aina ostanut liput sieltä mistä halvimmalla saa. Laukkujen painoissa ei ole mitään eroa normimatkailijaan. Jos olet platina jäsen, niin silloin saa ylimääräistä matkatavaraa lentoyhtiön varauksen kautta.

Toki matkoilla on tullut peruutuksia, myöhästymisiä ja jatkolennon missaamisia, mutta koskaan ei ole ollut ongelmia selvittää asioita ja ihan lentoyhtiön palvelutiskillä.