Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat, tykkäättekö jos asiakas jutustelee jotain?

Vierailija
08.08.2025 |

Vaikka vain muutaman lauseen ohimennen, ei nyt mitään puolen tunnin jaarittelua. Vai inhoatteko jos joku sanoo yhtään mitään ylimääräistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalampaa ei ole kuin jaarittelija. Niitä joutuu kestämään pitkin päivää.

Vierailija
2/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkäsin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos ei ole kiire minnekään. Se on tuskastuttavaa jos tietää että toinen asiakas odottaa ja edellinen jaarittelee tyhjänpäiväisyyksiä. 

Vierailija
4/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman lauseen rupattelu tekee työstä mielekkäämpää. Täysin ilmeettömät tuppisuut ovat yhtä kurjia kuin puheripulitautiset.

Vierailija
5/5 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran asiakkaana mummeli, joka päätti pitää mulle luennon aiheesta miksi luonto tarvitsee talvea, selitti jostain sienirihmastoista jne. Oli pakko soittaa omalla kassalla olevalla puhelimella vaihvihkaa firman puhelimeen, pahoitella mummolle, että pakko vastata ja rupesin selittämään kuvitteelliselle asiakkaalle jostain paketista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi