Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräyttäisitkö?

Vierailija
31.08.2011 |

Työkaverilla on avomies ja 2v lapsi. Asuvat yhdessä, ovat asuneet jo kolmisen vuotta. Työkaverin osoite on kuitenkin edelleen hänen lapsuudenkodissaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on eri osoitteet.

Vierailija
2/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai saako täysi-ikäinen kotona asumiseen jotain tukiaisia? vai saako mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä kyläillä tiuhaankin ihan missä osoiteessa sua jaksetaan katsella.

Vierailija
4/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tässä on nyt kyse siitä että ap:n kaveri saa jotain tukia koska on "yh", jos olisi avoliitossa, menettäisi tuet, eikö...?



Jaa, itse käräyttäisin jos olisi jotain hampaan kolossa ko kaveria kohtaan. Siis jos on ollut esim. sulle veemäinen, käräytä vaan! Jos taas hyvä kaveri ja ok tyyppi, mitäpä siihen sitten... Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Vierailija
5/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät missä hän on kirjoilla?

Vierailija
6/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta,hän saa jopa 48e/kk tukea...Sun on ihan turha "käräyttää" koska jos maistraatin mukaan asuvat erillään,ei siihen ole kelalla eikä muillakaan mitään sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset loiset elävät rehellisten veronmaksajien rahoilla. Rosvot kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän