Pankki tehnyt virheen, menetin rahaa
Pankin kirjausvirheestä, joka aiheutti minulle taloudellisen menetyksen, on viranomaispäätös. Pankissa vaan pahoitellaan.
Voinko valittaa johonkin?
Kommentit (4)
Eikö siinä päätöksessä sanota voiko valittaa vai ei ?
Finanssivalvonnan sivuilta:
Jos sinulla on ongelmia palveluntarjoajan kanssa, toimi näin:
Kirjaa ylös ilmenneet ongelmat.
Ota yhteyttä palveluntarjoajasi, esimerkiksi pankin tai vakuutusyhtiön, konttoriin tai palvelunumeroon.
Jos asia ei selviä tai vaadit korvausta, tee kirjallinen, mahdollisimman selkeä ja yksilöity vaatimus ja toimita se palveluntarjoajallesi.
Jos asia ei vieläkään ratkea, ota yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEeen tai kuluttajariitalautakuntaan.
Vakuutus- ja rahoitusneuvonta (FINE)
Puhelin 09 6850 120
maanantaista torstaihin kello 1015
Kuluttajariitalautakunta
Puhelin 029 566 5200 (vaihde)
Soittoaika 12.3015.00
voit