Lue keskustelun säännöt.
Tyhmin olento koko palstalla
15.07.2025 |
On se ìdiootti, joka ei ymmärrä, tai oikeastaan ymmärtää täysin päinvastoin sen mitä muut kommentoi.
Esimerkki. Pallosalama -ketjussa sanoin että moni erehtyy sekoittamaan valokaaren pallosalamaan, niin tämä monivammainen kommentoi että kuvassa on valokaari, eikä pallosalama.
Kuinka vi tun tyhmä joku yksilö voikaan olla?
Kommentit (2)
Ap, tämän sinun aloituksen tyylin perusteella olet palstan tyhmin. Onnittelut siitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laitoin siis kuvalinkin ja kommentin
vit tu että vihaan tyhmiä ihmisiä :DD