Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tilaatko alkoholia ulkomailta?
08.07.2025 |
Mitä yleensä tilaat ja mihin hintaan?
Mitä sivustoa käytät?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olutta olen tilannut saksasta. Sieltä saa 12-16 eurolla 24 pack olutta riippuu mitä tilaa. Tilasin viimeksi 50 koppaa ja niitä on vieläkin jäljellä. Tilaus tulee kotiin mutta kuljetusfirma pitää tilata erikseen. Juomavarasto niminen sivusto. On niitä muitakin. Tulee se halvemmaksi kun täältä ostaa.