Pähkinäpussissa muovinpalanen, mitä sinä olisit tehnyt?
Olisitko heittänyt koko pussin veks, tai vienyt takaisin kauppaan? En jaksanut, niin otin puhtaan pakastepussin, kävin pähkinät läpi ja siirsin siihen, ei löytynyt enempää muovinpalasia.
Kommentit (15)
Todella alkanut ärsyttää kun tuntuu että vähää väliä on jotain elintarvikkeissa, mutta ruuan hinta sen kun nousee.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Laittaisin sen muovinkappaleen keräykseen.
Jossain oli että elintarvikkeiden takaisinvetojen määrä on kasvanut todella paljon viime vuosina. Mistähän se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Ei sun kauppaan olisi tarvinnut lähteä. Se on hyvä tuollaisissa tapauksissa laittaa viestiä, jos joku kone tms on rikki niin osaavat katsoa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään.
Säilyttää pähkinät odottaen yhteydenottoa? Nyt mietin heitänkö ne veks vai voiko niitä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään.
Säilyttää pähkinät odottaen yhteydenottoa? Nyt mietin heitänkö ne veks vai voiko niitä syödä.
Ei niitä kannata syödä jos on ollut muovia joukossa. Se muovi voi olla likaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään.
Säilyttää pähkinät odottaen yhteydenottoa? Nyt mietin heitänkö ne veks vai voiko niitä syödä.
No siis se muovi on todennäköisesti pakkausmuovin palanen sieltä tehtaalta missä pähkinät on pakattu. Mutta heitän siis veks. Ette edes arvaa kuinka monta kertaa olen tehnyt reklamaation, nyt ei vaan jaksa enää.
Milloin mitäkin ollut, ötököitä, hometta, jotain kuituja ja ties mitä elintarvikepakauksissa. Nyt alkaa viduttaa ihan todella, sipsit olleet homeessa pari kertaa, couscosin seassa ryömi kuoriaisia. Joo olen saanut lahjakortteja, mutta alkaa jo yököttää ruoka yleisellä tasolla. Ap
Huonoa tuuria jos on sattunut noin paljon virheellisiä tuotteita. Valmistajalle olisi tärkeä saada tietoon, jos tuotteessa on virhe. Kyse voi olla jostain laajemmasta. Mutta mikään pakko reklamaatiota ei ole tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Ei sun kauppaan olisi tarvinnut lähteä. Se on hyvä tuollaisissa tapauksissa laittaa viestiä, jos joku kone tms on rikki niin osaavat katsoa.
-eri
Onko se jotenkin minun vastuulla seuloa vierasesineitä ruuasta ja tehdä ilmaiseksi laadunvalvontaa? Siltä se on viime aikoina alkanut tuntua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija
Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap
Ei sinne kauppaan kannata mennäkkään vaan valmistajaan tai maahantuojaan yhteyttä. Kaupasta saa uuden tuotteen mutta valmistaja yleensä korvaa reilummin.
Noniin, pähkinät lähti roskikseen ja laitoin kumminkin valmistajalle infoa muovista pakkauksessa. Ap
Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)
t. ent. asiakaspalvelija