Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pähkinäpussissa muovinpalanen, mitä sinä olisit tehnyt?

Vierailija
07.07.2025 |

Olisitko heittänyt koko pussin veks, tai vienyt takaisin kauppaan? En jaksanut, niin otin puhtaan pakastepussin, kävin pähkinät läpi ja siirsin siihen, ei löytynyt enempää muovinpalasia. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Vierailija
2/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella alkanut ärsyttää kun tuntuu että vähää väliä on jotain elintarvikkeissa, mutta ruuan hinta sen kun nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

Vierailija
4/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sen muovinkappaleen keräykseen.

Vierailija
5/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsin herneet nenääni.

 

Vierailija
6/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli että elintarvikkeiden takaisinvetojen määrä on kasvanut todella paljon viime vuosina. Mistähän se kertoo? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

 

 

Ei sun kauppaan olisi tarvinnut lähteä. Se on hyvä tuollaisissa tapauksissa laittaa viestiä, jos joku kone tms on rikki niin osaavat katsoa.

-eri

 

Vierailija
8/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään. 

Säilyttää pähkinät odottaen yhteydenottoa? Nyt mietin heitänkö ne veks vai voiko niitä syödä. 

Vierailija
10/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään. 

Säilyttää pähkinät odottaen yhteydenottoa? Nyt mietin heitänkö ne veks vai voiko niitä syödä. 

Ei niitä kannata syödä jos on ollut muovia joukossa. Se muovi voi olla likaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

Riippuen mikä brändi, ei sun tarvii mennä kauppaan uudelleen. Voit pitää ne pähkinät itselläs odottaen yhteydenottoa. Mutta jos et jaksa ottaa kuvia ja kirjoittaa tekstiä niin sitten ei voi mitään. 

Säilyttää pähkinät odottaen yhteydenottoa? Nyt mietin heitänkö ne veks vai voiko niitä syödä. 



 

No siis se muovi on todennäköisesti pakkausmuovin palanen sieltä tehtaalta missä pähkinät on pakattu. Mutta heitän siis veks. Ette edes arvaa kuinka monta kertaa olen tehnyt reklamaation, nyt ei vaan jaksa enää.

Milloin mitäkin ollut, ötököitä, hometta, jotain kuituja ja ties mitä elintarvikepakauksissa. Nyt alkaa viduttaa ihan todella, sipsit olleet homeessa pari kertaa, couscosin seassa ryömi kuoriaisia. Joo olen saanut lahjakortteja, mutta alkaa jo yököttää ruoka yleisellä tasolla. Ap

Vierailija
12/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria jos on sattunut noin paljon virheellisiä tuotteita. Valmistajalle olisi tärkeä saada tietoon, jos tuotteessa on virhe. Kyse voi olla jostain laajemmasta. Mutta mikään pakko reklamaatiota ei ole tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

 

 

Ei sun kauppaan olisi tarvinnut lähteä. Se on hyvä tuollaisissa tapauksissa laittaa viestiä, jos joku kone tms on rikki niin osaavat katsoa.

-eri

 

Onko se jotenkin minun vastuulla seuloa vierasesineitä ruuasta ja tehdä ilmaiseksi laadunvalvontaa? Siltä se on viime aikoina alkanut tuntua. Ap

Vierailija
14/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut yhteyttä yrityksen kuluttajapalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät varmaan pakkauksesta. Saat sitten hyvityksen tuotteesta :)

 

t. ent. asiakaspalvelija

Mutta mitä olisit tehnyt pähkinöille? Ihan suoraan sanottuna en jaksanut alkaa kaivaa tietoja, ottaa kuvia, kirjoittaa reklamaatiotekstiä ja lähteä kauppaan uudelleen. Ap

Ei sinne kauppaan kannata mennäkkään vaan valmistajaan tai maahantuojaan yhteyttä.  Kaupasta saa uuden tuotteen mutta valmistaja yleensä korvaa reilummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, pähkinät lähti roskikseen ja laitoin kumminkin valmistajalle infoa muovista pakkauksessa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän