Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ravintoloiden asiakkaat.

Vierailija
18.06.2025 |

"Olemme joutuneet odottamaan pöytäämme lähes vartin" - Jos teette varauksen kello 18 niin älkää saapuko paikalle 17:30. Ihan oikeesti.



"Ruoka on liian tulista" - Ai kappas, tilasit aterian johon sisältyy chiliä. Kysynkö kokilta löytyisikö perunamuusia teille?



"Koska minä olen niin armollinen ja tuon itseni ja kaksi kaveriani tähän ravintolaan, ansaitsen kaiken _ilmaiseksi_" - Tällainen ihan tavallinen tyyppi, joka luulee läsnäolollaan olevan suurtaa lisäarvoa ravintolalle. Ns. Kusi hatussa- Asiakas aina kuningas - Syndrooma (Yleensä ei mitään kosketuspintaa asiakaspalveluun tai liike-elämään omassa elämässä)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tungeta niitä käytettyjä astioita kahvilassa myyntitiskille. Siinä asiakas  ostamassa uusia herkkuja niin sä et länttää siihen omia likaisia astioitasi viereen ja ilmoita: "voinks mä jättää nää tähän".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla