Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ravintoloiden asiakkaat.
18.06.2025 |
"Olemme joutuneet odottamaan pöytäämme lähes vartin" - Jos teette varauksen kello 18 niin älkää saapuko paikalle 17:30. Ihan oikeesti.
"Ruoka on liian tulista" - Ai kappas, tilasit aterian johon sisältyy chiliä. Kysynkö kokilta löytyisikö perunamuusia teille?
"Koska minä olen niin armollinen ja tuon itseni ja kaksi kaveriani tähän ravintolaan, ansaitsen kaiken _ilmaiseksi_" - Tällainen ihan tavallinen tyyppi, joka luulee läsnäolollaan olevan suurtaa lisäarvoa ravintolalle. Ns. Kusi hatussa- Asiakas aina kuningas - Syndrooma (Yleensä ei mitään kosketuspintaa asiakaspalveluun tai liike-elämään omassa elämässä)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikä tungeta niitä käytettyjä astioita kahvilassa myyntitiskille. Siinä asiakas ostamassa uusia herkkuja niin sä et länttää siihen omia likaisia astioitasi viereen ja ilmoita: "voinks mä jättää nää tähän".