Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä kirjaa luet parhaillaan? Suosittelisitko?
Itselläni menossa "suurteoksia III". Suosittelen!
Kommentit (83)
Luen kirjojen kokoelmaa, Raamattua. Suosittelen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anthony Doerr: Davidin uni. Päählön äiti on ilahduttavasti suomalainen, mutta tämä (puolisuomalainen) David on niin sekaisin, että en kestä hänen hulluja valintojaan, jumittamistaan ja jahkailujaan. Luiskaan joutaisi koko ukko. Kirjassa on 200 sivua tyhjäkäyntiä ja luuserointia, mutta kuitenkin kiinnostaa, kuinka lopulta käy. En tosin odota tajunnanräjäyttävää loppua.
Alue: Aihe vapaa
Luen Kia Kilpeläinen & Rami Mäkinen - Katiska suuri huumevyyhti. Rikostapauksen koko tarina.