Oletko sinäkin siivonnut kotisi aina väärin ?
https://www.is.fi/asuminen/art-2000009030328.html
Mistä näitä tampioita riittää tämäntyyppisiä uutisia suoltamaan ? 🤣🤣
Lähes rikollisen typerää 😅😅
Kommentit (10)
Nää on näitä perus: Teet kaiken väärin -artikkeleita.
En ole siivonnut väärin, koska olen jättänyt siivoamatta.
Siivoan juuri niin kuin opetettu,lapsuus kodissa. Joka vuosi uudet niksit tai vääryydet lehdistö infoaa..Joten en vaivaudu niitä lukee edes. Tänä yhtä ylihuomenna toista!Olisko pesuaine tehtaiden myynti kikat,milloin erikseen elintarvikkeita valmistavien myynti kikat sooda ja etikka,ym.Unohtamatta sitruuna! Eikö ne muuten menen kaupaksi? Vähän niin kuin ministereiden puheet tai puolueiden.Muistakaa viiniä juoda,senkin myynti varmaan laskenut kun viini lasit esillä joka paikassa silmää tekevillä!
En. Ensimmäiseltä ammatiltani olin laitoshuoltaja.
Aina on siistiä tullut vaikken ole lehdestä ohjeita lukenut!
En ole tehnyt noita virheitä. Eikä ole opetettu siivoamaan kotona, vaan ihan itse oppinut.
Mielestäni tiskirätille ei ole hyvä paikka hanan päällä.. se kostuu siinä jatkuvasti eikä ole kiva esim.ottaa vettä kun märkä rätti roikkuu siinä.
Eli artikkelissakin on virheitä.
Olen alkanut siivoamaan Auri Kanasen opeilla. Imuri on jäänyt komeroon, tai no sängyt imuroin aina lakananvaihdon yhteydessä. Mutta muuten: matot pihalle (perinteiset räsymatot tamppaan), isommat roskat lakaisu, nihkeällä levymopilla lattiat, jos siinä vielä irtoaa likaa (hiekka, koirankarvat tms) niin ne kasaan ja lopuksi harjalla ja rikkalapiolla pois. Ja kaikkeen käy tiskiaine! Tänään pesin kylppärin, kastelin paikat, levitin tiskiainetta, harjasin tiskiharjalla, no pöntön toki omalla vessaharjalla ja lattian sille tarkoitetulla harjalla. Huuhdoin, kuivasin suurimman osan ja se on siinä.
Juu ja munat ja perunatkin kuorinu aina väärin.
Hyviä neuvoja tuossa kyllä oli.