Asiakaspalvelu
No niin katotaan mitä jengi on tästä mieltä. Työskentelen kaupan kassana ja oletan, että asiakas sen verran kunnioittaisi minun työtä että malttaisi olla puhumatta puhelimeen kun asioidaan kassalla. Valitettavan usein kyseessä on äiti lapsukaisen kanssa onko se hyvää esimerkkiä lapselle kuinka ignoorataan ihminen jolta kumminkin odottaa saavansa palvelua. Vai onko nykyään liikaa vaadittu jonkinmoinen ele jonka voisi laskea tervehdykseksi ja vaikka viimeisenä sanoa kassalle kiitos. Nämä lienevät kumminkin perus käytöstapoja?! Tai ehkä katoava kansanperinne.
Kommentit (3)
Ai niin empä ajatellukkaan, että kauppa on sellainen paikka missä kyseistä puhelua hoidetaan. Itse ehkä olisin jäänyt autoon tai ulkopuolelle puhumaan puhelun loppuun ja sitten lähtenyt vaikka sairaalaa kohti. Tietysti jokainen taplaa tyylillään, mutta älä odota asiakaspalvelua jos et itsekkään osaa käyttäytyä.
Anteeksi ei ollut tarkoitus jättää sinua huomioimatta. Tuli vain tärkeä puhelu sairaalasta, minne omaiseni on viety.