Antti Launonen " Onko koulutusjärjestelmä osa yhteiskuntaohjelmointia?" Moderni orjuus.
Video aiheesta kuinka meillä tehdään ihmisistä yhteiskunnan rattaita, rahantekijöitä, veron maksajia.
Mitä ajatuksia herää?
Kommentit (39)
Ei ole pakko kouluttautua. Ei ole myöskään pakko hyväksikäyttää yhteiskuntaa muutenkaan. Voi muuttaa peruskoulun keskeyttäneenä lukutaidottomana vaikka jollekin pingviinisaarelle ja kalastaa itselleen ruokaa ja imeskellä jäätä janoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun tärkein tehtävä on tehdä yhteiskuntaan sopeutuvia yksilöitä. Ei se ole mikään salaisuus. Sopeutuvalla on hyvä olla. Ja yhteiskunnalla on hyvä olla, jos yksilöt sopeutuvat toisiinsa. Mikä olisi parempi vaihtoehto? Yksilön vapautta meillä on riittävästi. Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä.
Vahingonkorvaukset yhdeksän vuotta kestävästä systemaattisesta vapaudenriistosta ja aivopesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun tärkein tehtävä on tehdä yhteiskuntaan sopeutuvia yksilöitä. Ei se ole mikään salaisuus. Sopeutuvalla on hyvä olla. Ja yhteiskunnalla on hyvä olla, jos yksilöt sopeutuvat toisiinsa. Mikä olisi parempi vaihtoehto? Yksilön vapautta meillä on riittävästi. Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä.
Vahingonkorvaukset yhdeksän vuotta kestävästä systemaattisesta vapaudenriistosta ja aivopesusta.
Meenyvttuuntäältätrollaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun tärkein tehtävä on tehdä yhteiskuntaan sopeutuvia yksilöitä. Ei se ole mikään salaisuus. Sopeutuvalla on hyvä olla. Ja yhteiskunnalla on hyvä olla, jos yksilöt sopeutuvat toisiinsa. Mikä olisi parempi vaihtoehto? Yksilön vapautta meillä on riittävästi. Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä.
Vahingonkorvaukset yhdeksän vuotta kestävästä systemaattisesta vapaudenriistosta ja aivopesusta.
Meenyvttuuntäältätrollaamasta.
Vastasin vain kymykseen siitä mikä olisi parempi vaihtoehto orjuuttamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun tärkein tehtävä on tehdä yhteiskuntaan sopeutuvia yksilöitä. Ei se ole mikään salaisuus. Sopeutuvalla on hyvä olla. Ja yhteiskunnalla on hyvä olla, jos yksilöt sopeutuvat toisiinsa. Mikä olisi parempi vaihtoehto? Yksilön vapautta meillä on riittävästi. Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä.
Hyvin on aivopesu mennyt perille.
Niin, raja kasvatuksen ja indoktrinaation välillä on häilyvä.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun tärkein tehtävä on tehdä yhteiskuntaan sopeutuvia yksilöitä. Ei se ole mikään salaisuus. Sopeutuvalla on hyvä olla. Ja yhteiskunnalla on hyvä olla, jos yksilöt sopeutuvat toisiinsa. Mikä olisi parempi vaihtoehto? Yksilön vapautta meillä on riittävästi. Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä.
Onko tämä hyvinvoiva yhteiskunta mielestäsi?
Ap voi aina ohjelmoida rattaiston jossa voi olla ja elää ilman työtä, tietoa tai vaihdon välineitä. Antaa kuulua tai turpaa pienemmälle.
Launonen uskoo niin sakeisiin huuhaateorioihin, että hänen kohdallaan koulutus on ainakin mennyt hukkaan.
Kyllä peruskoulussa voitaisiin opettaa ihan helvetisti hyödyllisempiäkin asioita kuin mitä siellä aikanaan oppi.
Helvetinmoinen määrä turhaa paskaa kurkusta väkisin alas kun samassa ajassa olisi voitu tehdä osaajia.
Eikä minkään yhden ja saman kaavan mukaan, koska ihmiset ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi aina ohjelmoida rattaiston jossa voi olla ja elää ilman työtä, tietoa tai vaihdon välineitä. Antaa kuulua tai turpaa pienemmälle.
Tunge nyt vaan ne rattaasi perseeseesi.
Vaihto epämoderniin orjuuteen käy nopeasti.
On olemassa virallinen opetussuunnitelma, ja sitten on varjo-opetussuunnitelma. Varjo-opetussuunnitelmassa kerrotaan miten oppilaita kuuluu aivopestä yhteiskuntaan mitään kyseenalaistamattomiksi osasiksi ja duunareiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi aina ohjelmoida rattaiston jossa voi olla ja elää ilman työtä, tietoa tai vaihdon välineitä. Antaa kuulua tai turpaa pienemmälle.
Tämä on hyvin pelkistetty lähtökohta muutokselle. Kukaan ei sanonut, etteikö työ, tieto ja etenkin vaihdon välineet olisivat erinomainen kyky toimia tässä maailmassa. Kyse olikin siitä kuinka se toteutetaan ja uskon, että sinäkin pohjimmiltasi ymmärrät tämän.
Aloittaja
on, pitkä koulutus suoraan oravanpyörään ja orjuuteen
kaikista tehdään samanlaisia suorittavia orjia
ja pitkällä koulutuksella tapetaan kaikki luovuus ja tunneälykkyys ihmisistä, tarkoituksella
Vierailija kirjoitti:
on, pitkä koulutus suoraan oravanpyörään ja orjuuteen
kaikista tehdään samanlaisia suorittavia orjia
ja pitkällä koulutuksella tapetaan kaikki luovuus ja tunneälykkyys ihmisistä, tarkoituksella
Niin ja sit kun kuolemme niin menee iso osa niistäkin tienatuista rahoista takas siihen systeemiin joka meitä orjuutti koko ikämme. No niinhän ne menee muutenkin mutta kyllä koko kuvio on todella epäinhmillinen kun sitä alkaa katsomaan kokonaisuudessaan. Ihminen on rahantekoväline suurilta osin vaikka sehän ei ole totuus, meistä kun olisi potentiaalia hyvin erilaiseenkin elämään, hyvään ja rakkaudellisiin arvoihin perustaviin.
Joo kaikki me voidaan vaan rakentaa oma off the grid maja metsään ja olla niin itsenäisiä ja vapaita. Ihan vaan ilmoitusluontoisesti, jätät pankkikorttisi keittiön pöydälle ja lähdet larppaamaan toteemi-inkkareita metsän.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikki me voidaan vaan rakentaa oma off the grid maja metsään ja olla niin itsenäisiä ja vapaita. Ihan vaan ilmoitusluontoisesti, jätät pankkikorttisi keittiön pöydälle ja lähdet larppaamaan toteemi-inkkareita metsän.
Tuo nyt tuskin olisi edes sallittua Suomessa.
Peruskoulun tärkein tehtävä on tehdä yhteiskuntaan sopeutuvia yksilöitä. Ei se ole mikään salaisuus. Sopeutuvalla on hyvä olla. Ja yhteiskunnalla on hyvä olla, jos yksilöt sopeutuvat toisiinsa. Mikä olisi parempi vaihtoehto? Yksilön vapautta meillä on riittävästi. Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä.