Kaikki sympatiat kassatyöntekijöille, kamalia urpoja osaa jotkut asiakkaat olla!
Kaverini tekee vuokrafirman kautta keikkaa ruokakauppoihin ja kertoi että oli lueskellut taukohuoneessa asiakaspalaute kansioita. Ei kuulemma voinut muuta kun nauraa, ihan käsittämättömistä jutuista ihmiset vetää herneen nenään! Mm:
Asiakas oli järkyttynyt siitä ettei kassahenkilö ollut osannut kertoa ostamalleen kasville hoito-ohjeita. Pitäisihän yksittäisen työntekijän toki tietää kaikista tuotteista aivan kaikki! Haukkui kaupan ja kertoi vaihtavansa ketjua (tää on kuulemma kans vakio.. aina ollaan vaihtamassa ja silti tullaan seuraavana päivänä uudestaan ostoksille).
Toinen tapaus: asiakas tulee kassalle sunnuntaina kello 18.10, eli kauppa on mennyt jo kiinni. Tarkoitus olisi ostaa joku lamppu, jossa ei kuitenkaan ole mitään viivakoodia, asiakas on ilmeisesti ottanut jonkun mallikappaleen? Myyjä soitti osastolle mutta kukaan ei tietenkään vastannut, koska edelleenkin kauppa oli SULJETTU. Asiakas tuohtui tästä koska myyjä ei jättänyt kassaa ja jonoa yksin ja lähtenyt tarkistamaan hintaa.
Järki käteen oikeesti, itsekin tein tuota duunia nuorempana ja luojan kiitos en enää joudu tollasia palvelemaan.
jokaiselle tekisi hyvää olla ainakin kerran elämässään kassalla tai myyjänä, niin osaisi olla vähän empaattisempi.