Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ulkonäkö sulle salainen ase jolla lyöt muita?
Kommentit (5)
mutta jos jollakin pitää päästä pätemään, kyllä se on meidän onnelinen pariduhde ja siitä kaikki sitten aina ottaakin nokkiinsa. Mulla on ihan yli-ihana mies, ei sille mitään mahda! :))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sen kun kaikki näkee heti ensimmäisenä. Salaiset aseet on muualle, vaikka ase se voi toki olla sekin.
olen aika hyvänäköinen. Onnellisesti naimisissa kuitenkin, mutta kyllä mua miehet katselee sillä silmällä jos ei tiedä että olen perheellinen.
Alue: Aihe vapaa
mut ei ne ole mitenkään salaisia, enkä mä oikein ymmärrä, miten ulkonäkökään voisi olla?