Ymmärtävätkö yksityisyrittäjät sitä, että jos palveluja
on huonosti saatavilla, asiakkaat menevät muualle? Kyllä yrittäjänkin pitäisi sitoutua asiakkaisiin, jos haluaa pitää heidät. Aina voi saada vanhijen tilalle uusia asiakkaita hetkeksi, mutta hekään eivät jää pysyviksi asiakkaiksi, kun huomaavat, että palveluja on saatavilla huonosti. Lopulta maine kiirii, eikä uusia asiakkaita tule. Eikö se huolestuta yrittäjää?
Kommentit (4)
Onneksi tärkeät asiakkaani ymmärtävät, että en voi olla heidän käytettävissään 24/7, koska yritän yksin.
No sitten ne menee. En minä ala firmaa pitämään auki 24/7, koska se ei kannata.
Aloittaja kuulostaa kampaajaystäväni kuvailemalta asiakastyypiltä, joka luulee kaikkien muiden aikataulujen pyörivän juuri hänen tahtonsa mukaan.
up