Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko S-pankin visa ihan samanlainen visa kuin muutkin?
15.06.2011 |
Eli toimii samoilla periaatteilla?
Ajattelin hakea, kun on ilmainen.
Kommentit (5)
Oikeassa Visassa lasku tulee ostoksia seuraavassa kuussa, S-Visan lasku tulee jo samassa kuussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikeassa Visassa lasku tulee ostoksia seuraavassa kuussa, S-Visan lasku tulee jo samassa kuussa.
S-Pankin Visa on ihan oikea Visa myös
Nordean Visassa muistaakseni 12%, jos ei maksa koko laskua...
Oikeassa Visassa lasku tulee ostoksia seuraavassa kuussa, S-Visan lasku tulee jo samassa kuussa.
S-Visassa laskutus on aina kuun 1. päivästä kuun viimeiseen ja laskun eräpäivä on mulla seuraavan kuun 15. päivä.
Muistaakseni toinen vaihtoehto eräpäivälle oli kuun viimeinen päivä(?)
Alue: Aihe vapaa
visa on nykyään ilmainen, mulla on se sekä Nordean että s-pankin kortissa. Samanlainen on.